Jäsenyys

Yhdistyksen jäsenenä saat kotiisi neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Bernhardinkoira-jäsenlehden. Jäsenenä voit vaikuttaa yhdistyksen ja rodun asioihin yleiskokouksessa. Jäsenien toivotaan myös kirjoittavan jäsenlehteen juttuja sekä olevan pienelläkin panoksella mukana järjestämässä eri tapahtumia. Yhdistyksen jäsenille on myös oma Facebook -sivusto, jossa kaikilla jäsenillä on mahdollisuus jakaa kuvia ja kuulumisia.

Kaikki osoitteenmuutoksia sekä jäsenyyksiä koskeva posti tulee lähettää jäsensihteerille osoitteeseen: bky.jasensihteeri@gmail.com.

Mikäli lehden toimituksessa ilmenee ongelmia, otathan yhteyttä jäsensihteeriin.

Jäsenmaksut  2020

Varsinainen jäsen 30 €
Perhejäsen           15€ (jäsenlehti postitetaan vain varsinaiselle jäsenelle)
Pentuejäsen         15 € (Kasvattaja voi liittää pennun ostajan vuodeksi yhdistyksen jäseneksi pentuejäsenmaksulla)

Jäsenmaksun eräpäivä on aina 28.2.  Käytä jäsenmaksun maksamiseen viitenumeroa, jätä maksun viestiosa tyhjäksi. Viitenumerona toimii nelinumeroinen jäsennumero, jonka löydät lehden 4/2019  takakannesta osoitteen yhteydestä. Jos osoitteesi on muuttunut, ilmoita siitä jäsensihteerille sähköpostilla.

Jos maksat myöhässä jäsenmaksusi, et saa enää seuraavaa lehteä (ykkösnumero). Maaliskuun alussa hallitus katsoo eronneeksi ne jäsenet, jotka eivät ole maksaneet eräpäivään mennenssä jäsenmaksuaan.

Jos haluat kuitenkin maksaa jäsenmaksusi eräpäivän jälkeen, se aiheuttaa seuraavat toimenpiteet:
-olet ensin yhteydessä jäsensihteeriin, joka toimittaa tietosi hallituksen seuraavaan kokoukseen ja vasta kun sinut on uudelleen hyväksytty yhdistyksen jäseneksi, tulet saamaan seuraavan lehden ja jäsenetuudet

Yhdistyksen tili

Päätili: IBAN: FI73 1304 3000 1179 32
BIC: NDEAFIHH

Käytä jäsenmaksun maksamiseen aina viitenumeroa, joka on jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy lehden takakannesta osoitteesi yhteydestä lehdestä 4/2019 alkaen.

Jäseneksi liittyminen

Mikäli haluat liittyä Bernhardinkoirayhdistyksen jäseneksi, täytä alla oleva liittymislomake.  Kasvattaja, joka haluaa liittää pennun ostajan pentujäseneksi, lähettää pyynnön sähköpostilla jäsensihteerille. Viestissä on oltava pentujäsenestä samat tiedot, kuin mitä lomakkeella kysytään. Huom! Varmistathan, että sinulla on lupa luovuttaa tiedot yhdistykselle.

Jäsensihteeri lähettää ohjeet sähköpostissa, kun hakemus on käsitelty.  Lisäkysymyksissä ota yhteyttä jäsensihteeriin.

JÄSENSIHTEERI
Annemari Auvinen