PENTUVÄLITYS

Haaveissa bernhardinkoira? Tervetuloa bernhardinkoirayhdistyksen pentuvälityksen omille sivuille.

Olethan tutustunut sivuun ”pennun hakinta”? Tältä sivulta löydät hyödyllisiä ohjeita ja linkkejä, joihin kannattaa tutustua ennen pennun hankintaa.

Bernhardinkoirayhdistyksen pentuvälitys välittää tiedot vain niistä pentueista, jotka täyttävät seuraavat ehdot:

• Kasvattaja on bernhardinkoirayhdistys ry:n jäsen,
  • kasvattaja on toimittanut pentueraportit kaikista edellisistä pentueistaan edellisen 10 vuoden ajalta
  • kasvattaja on tehnyt yhdistelmästä jalostustiedustelun yhdistyksen jalostustoimikunnalle  ja se on käsitelty/hyväksytty jalostustoimikunnassa ennen astutusta
    • jos yhdistelmä ei täytä JOS:n vaatimuksia, mainitaan pentuvälitysilmoituksen yhteydessä syy, miksi JOS:n ehdot eivät täyty
  • kasvattaja on ilmoittanut pentueen pentuvälitykseen.

Pentuvälitykseen ilmoitetuista astutuksista ja pentueista sekä aikuisista, uutta kotia etsivistä bernhardinkoirista saa tietoa yhdistyksen pentuvälittäjän kautta puhelimitse tai sähköpostitse. Pentuvälittäjän tehtävänä on toimia linkkinä kasvattajien ja pennunostajien välillä. Pentuvälittäjä itse ei siis myy pentuja tai etsi sinulle sopivaa pentua.

Ohjeet ja lomakkeet  (pentueet sekä kodinvaihtajat)

Pentuvälittäjän yhteystiedot:

Kaisa Tahkio