Välityksessä olevat pennut

Haikulan urospennut ( 2 kpl)
Kasvattajan yhteystiedot
KennelnimiHaikulan
OsoiteOrimattila
Puhelinnumero0401567066
Sähköposti virpi.salminen@gmail.com>
WWW-sivut
Facebook-sivuthttp://www.facebook.com/haikulankennel
Muu sivusto
Pentujen tiedot
Syntymäaika22.5.2021
IsäChivas Regal Wielkopolski Bernardyn PKR.II-103088
EmäMama’s Bear Absolute Aurora
Uroksia2
KarvanlaadutPitkäkarvainen ja lyhytkarvainen
Luovutusaika17.07.2021
Kasvattaja liittää pennun ostajan yhdistyksen jäseneksikyllä
Muuta- Etsimme yhteistyökykyisiä, omia sijoituskotiperheitä lyhytkarvaiselle urokselle sekä pitkäkarvaiselle urokselle. Vain Etelä-Suomen alueelle, mieluiten läheltä Orimattilaa. Asumismuoto pitäisi olla rivi- tai omakotitalo.
- Olet valmis antamaan aikaa pennun arkiopetukseen ja toimimaan kasvattajan kanssa hyvässä yhteistyössä. Jos ilmenee haasteita, otat neuvoja ja tukea vastaan kasvattajalta. Luottamus molemmin puolin on erittäin tärkeää 😊. Kasvattajan tuki saatavilla 24/7 tarvittaessa 🙂.
- Pennut ovat rekisteröity, useasti madotetut, sirutetut sekä eläinlääkärin tarkastamat. Mukaan tulee kattavat hoito- sekä ruokinta-ohjeet pentupakkauksen kanssa. Luovutuksessa 17.7.21. Kuvia löytyy Haikulan facebook sivuilta 🙂
- Molemmat vanhemmat ovat terveiksi tutkittuja, hyväluonteisia bernhardinkoiria. Flaksi ja Flirtti ovat luonteeltaan todella reippaita pentuja. Ota yhteyttä sähköpostilla tai soita ja kerro millainen koti sinulla olisi antaa. Kiire pojilla ei ole vaan etsin heille oikeanlaiset, huolehtivat kodit tarkkaan harkittuna 😊🐾.
Hinta800 €